Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΝ ΘΑ Σ'ΑΦΗΣΩ ΦΑΣΙΣΤΑ του Γιώργη Π.Δρυμωνιάτη (Κύθηρα)

Όσο κι αν με πίκρανε και με πλήγωσε
η φθαρμένη Δημοκρατία,
όχι, δεν θα σ’ αφήσω, φασίστα,
να σηκώσεις το άθλιο κεφάλι σου.
Όσο και αν μ’ αδίκησε
το διάτρητο κράτος δικαίου,
όχι, δεν θα σ’ αφήσω, φασίστα,
να παίξεις τον κίβδηλο ρόλο
του σωτήρα μου.
Όσο κι αν με ξεγέλασαν και με πρόδωσαν
οι κυβερνήτες που εγώ επέλεξα,
όχι, δεν θα σ’ αφήσω , φασίστα,
να με κυβερνήσεις με βία.
Όσο κι αν εκφυλλίστηκα
από την ψεύτικη ευμάρεια
κι από το βδελυρό και δόλιο χρήμα,
όχι , δεν θα σ’ αφήσω , φασίστα,
να με υποτάξεις και να με πατήσεις
με τη ματωμένη από το αίμα
των λαών μπότα σου.

Ξέρω. Δεν είσαι άγγελος, μαύρε και σκοτεινέ.
Δαίμονας είσαι. Δαίμονας.
Κι όσο μπορώ,
μα και πέρα απ’ τις δυνάμεις μου ακόμα,
θα παλέψω για να σ’ εμποδίσω,
όχι, δεν θα σ’ αφήσω
να σπείρεις θάνατο στη ζωή μου, Δαίμονα.
Ακόμα κι αν χρειαστεί
τη ζωή μου να διαθέσω
προς τον σκοπό αυτό,
θα το πράξω με γενναιότητα,
ως μέγα χρέος ζωής .
Γιατί, αν μίσησα κάτι στη ζωή μου,
είναι ο βίαιος υπάνθρωπος, μαύρε τύρρανε.
Εσύ δηλαδή.
Εναντίον σου το όλον μου διαθέτω,
παλεύοντας έως θανάτου
υπέρ των σκέψεων και των δράσεων
του Ελεύθερου Ανθρώπου.

Ξέροντας καλά πως
δεν δικαιούμαι να ζω ελεύθερος,
αν δεν αγωνιστώ έως εσχάτων
για την ελευθερία μου,
όχι, δεν θα σ’ αφήσω, φασίστα,
δεν θα σ’ αφήσω να μ’ υποτάξεις, Δαίμονα.

Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου