Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2013

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ του Αντώνη Σταυρούλια (Ζάκυνθος)

Η σεμνότητα αυτού του Επτανήσιου είναι παροιμιώδης και ξέρω ότι θα ενοχληθεί για την δημοσίευση της εμπειρίας του,ξέρω όμως ότι με εκτιμά και θα μου το συγχωρήσει!

-
Μόλις γύρισα από το μεγαλομπακάλικο της γειτονιάς μου. 
Σκέφτηκα πολύ, αλλά αποφάσισα να το γράψω !
Μόλις έχω πληρώσει καί τακτοποιώ τα πράγματα στις σακούλες.
Ακούω την ταμία, να λέει : Γιαγιά, είναι 9,25 εύρώ μέχρι τώρα ...
Σταμάτα εκεί κόρη μου, να 'δώ το πορτοφόλι μου, ά, έχω μόνο 10 εύρώ, μη συνεχίζεις !!!
Κοίταξα την γιαγιά, δεν γύρισε να με κοιτάξει, καί έσκυψα στην ταμία !!!
Συνεχίστε σας παρακαλώ, θα δανείσω εγώ την κυρία !!!
Η γιαγιά ξαφνιάστηκε, γύρισε να με κοιτάξει, καί λέει :
Σε ποιά κυρία, μιλάς παιδί μου, πού την βλέπεις ?
Μα εσάς κυρία μου, συγνώμη που σκέφτηκα να σας διευκολύνω, χωρίς να σας ρωτήσω, δεν ήθελα να σας προσβάλλω !
Γιέ μου, δεν υπάρχει κυρία πλέον, κάποτε ναί, ζητιάνους μας κατάντησαν, χάσαμε κάθε αξιοπρέπεια, ζητιάνος καί κύριος δεν πάει, δεν μπορεί να είναι κύριος ! 'Αλλωστε, δεν θα μπορέσω να σας επιστρέψω τα χρήματα, μα καί να έχω, πού να σας βρώ ?
Θα συναντηθούμε εδώ, είμαι βέβαιος, την άλλη η την μεθεπόμενη βδομάδα κυρία μου, είμαι βέβαιος, σας παρακαλώ δεχτείτε αύτή την διευκόλυνση !
Με ξανακοίταξε, από πάνω μέχρι κάτω, μου φάνηκε ότι το μάτι της έκρυψε ένα δάκρυ !!!
'Ενοιωσα μιά ανήμπορη λύσα γιά τα υποκείμενα με το όνομα Στουρνάρας, Βενιζέλος, Σαμαράς, ΓΑΠ, Παπακωνσταντίνου ..........
Πλήρωσα τα υπόλοιπα πράγματα της γιαγιάς(μισό κιλό κιμάς, 4 πορτοκάλια καί δυό κιλά πατάτες), καί έφυγα ντροπιασμένος !!!
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου