Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΜΕΤΑΞΑ

Αγαπητοί μου φίλοι πριν από λίγο αναγκάστηκα να κάνω μια δημόσια απαντητική δήλωση στον αγαπητό μου φίλο Γιάννη Κρούσο για το πρόσφατο άρθρο του που δημοσίευσε στο 'ithaca net' που φέρει τον τίτλο: "Η Πολιτική των πολιτών. Μια Πολιτική χωρίς απάντηση".
 Η δήλωσή μου αναφέρει : Αγαπητέ μου Γιάννη με έκπληξη και δικαιολογημένη οργή μόλις πριν από λίγο διάβασα το πρόσφατο άρθρο σου που φέρει τον τίτλο: "Η Πολιτική των πολιτών. Μια Πολιτική χωρίς απάντηση" αναφέροντας επί λέξει :

Ψηφοδέλτια, μετακινήσεις και εμφανίσεις υποψηφίων, χωρίς πολιτικό υπόβαθρο και αντίκρυσμα, δίνουν και παίρνουν. Το "δεν πρόκειται να κατέβω πουθενά" και "η αθέτηση υπόσχεσης υποψηφιότητας" γίνονται υποψηφιότητα με κάποιον άλλον.
• ("Παιδιά βγάλτε με, για να μη γίνω κομμάτια με την οικογένεια μου" είπε ο Μάκης από τον Άγιο Νικόλα, όταν είδε τον αδερφό του σε άλλο ψηφοδέλτιο, με παρέμβαση του παλαιοδημάρχου, που ανακάλυψε τον Οδυσσέα στον Πόρο. "Παιδιά βγάλτε με, γιατί έχω μαγαζί και δεν πρέπει να κατέβω", είπε το μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, που βρέθηκε στο ψηφοδέλτιο της συγκυβέρνησης. Δίχως εξήγηση, δίχως πολιτική, χωρίς αιδώ και με άγνωστα "ανταλλάγματα").
Κάποιοι, υποτιμώντας "τη νοημοσύνη της τριανταφυλλιάς", τη νοημοσύνη του λαού, βρίσκονται μπροστά σε μία κατάσταση ηθικής εξέγερσης.

Επικοινώνησα άμεσα μαζί σου ως όφειλα και μετά από έναν κατατοπιστικό διάλογο που είχαμε εκτιμώ πως δόθηκαν οι αμοιβαίες διευκρινήσεις. Προφανώς λοιπόν δεν είχα ούτε έχω καμία εμπλοκή για τα όσα στο προαναφερόμενο σχολιασμό αναφέρθηκες και θεωρώ πως αποδέχθηκες καλόπιστα πληροφορίες που στερούνται σοβαρότητας και εγκυρότητας. Μπορεί να είμαι για εσένα ένας πρώην «παλαιοδήμαρχος» όπως δηκτικά με χαρακτηρίζεις αλλά δεν είμαι ένας «παλιοδήμαρχος» όπως πιθανόν οι κομιστές αυτών των πληροφοριών θα ευχόντουσαν να είμαι.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου