Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014

ΣΗΜΕΙΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟ του Γιώργη Δρυμωνιάτη (Κύθηρα)

23.6
σημείο γενέθλιο
Μια τέτοια μέρα,
μες στις φωτιές τ’ Αη Γιαννιού,
στις πρώτες ώρες του καλοκαιριού,
πάνω στο κάψιμο του Μάη,
στης πιο μεγάλης του ΄Ηλιου διαδρομής
τον κύκλο τον χαρμόσυνο,
πήρα την πρώτη ανάσα.
Ξεπρόβαλα κι εγώ στην ύπαρξη.
Μια τέτοια μέρα του Ιούνη,
εξήντα χρόνους πριν,
-αχ μάνα μου-,
πονούσες ως γεννούσες
μες στο χάος το μωρό σου.
Κι εγώ, μωρό ίσως ακόμα,
μες στους εξήντα πετωπερπατώ
κι όπως τη γέννησή μου αναπολώ,
«σε προσκυνώ ζωή», κρυφά της λέω,
λες και μιλώ σε ερωμένη
που παράνομα, εν κρυπτώ,
απέραντα την αγαπώ,
την τρισευλογημένη!
Με τις θερμές ευχαριστίες μου σ' όλες κι όλους σας που με τις ευχές σας με βομβαρδίζετε σήμερα. Υγεία κι ευτυχία να σας ακολουθούν.
Με την αγάπη μου
Γιώργης
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου