tag:blogger.com,1999:blog-467723823736356758.post7717330621369436015..comments2023-12-31T01:14:00.930-08:00Comments on ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ: ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑgregorio_marchetohttp://www.blogger.com/profile/15753659956835897116noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-467723823736356758.post-43720331110911884692014-11-18T11:58:43.119-08:002014-11-18T11:58:43.119-08:00«O Ελληνισμός είναι μια οικογένεια από κοινότητες.... «O Ελληνισμός είναι μια οικογένεια από κοινότητες.<br />Το Έθνος μας ολάκερο πάλι με κοινότητες πρέπει να κυβερνηθεί και μόνο με κοινότητες θα προκόψει»!<br /><br /> Τι άλλο να προσθέσει κανείς...μήπως και την ίδια «αντίληψη» περί Ελληνικών Κοινοτήτων δεν είχε και Ρήγας Φεραίος;<br /> Έθνος.<br /> Ως ότου, γύρω στο 1850, να εμφανιστεί η λέξη "εθνικισμός" με τη σημερινή σημασία της, το Έθνος για το Ελληνικό κοσμοσύστημα Αξιών ήταν κάτι πολύ μεγάλο, που δεν είχε σύνορα. <br />Κατ' αρχήν, Έθνος ήταν ο Λαός. <br />Ήταν ο Λαός και όχι το Κράτος.<br /> Το έχει περιγράψει ο Ρήγας Φεραίος, ο Νεόφυτος Δούκας, ο Ουγγροβλαχίας Ιγνάτιος και πολλοί άλλοι. <br /> Ήταν ο «Αυτοκράτωρ λαός» του Ρήγα. Σήμερα, Ελλάδα είναι ο κόσμος. Και Έλληνας είναι ο Άνθρωπος. Σε πλήρη αντιδιαστολή και αντιπαράθεση με όσα η Εσπερία γέννησε. (Ας ξαναδιαβάσουμε, προσεχτικά, τα «Δίκαια του Ανθρώπου» και το Σύνταγμα του Ρήγα.<br /> Συμπολιτεία αντί για Κράτος. <br />Όπου το χωριό η κοινότητα, η πόλη, , ορίζουν το περιεχόμενο και τον τρόπο συν-διοίκησης, κάθε εδαφικής περιοχής που απελευθερώνεται από τα μοναρχικά μορφώματα που λέγονται Κράτη. <br /> Ορίζουν τον τρόπο συν-οίκησης μιας εδαφικής περιοχής, δηλαδή τον τρόπο δι-οίκησης και συν-κατοίκησης με άλλους. <br />Η διοίκηση έχει για ρίζα την οικία, τη συν-οικία πολλών ανθρώπων. <br /> Αλλά και ο "Νόμος" έρχεται από τον καλά ριζωμένο στον τόπο του άνθρωπο. <br />Από το "νέμω", που σημαίνει "κατέχω", αλλά και "μοιράζω" ή "μοιράζομαι". <br /> Τι μεγάλες λέξεις! <br /> Δεν υπάρχει νόμος, δίχως οικία, κατοχή κάποιου πράγματος, δίχως, τελικά, πατρίδα. Η ιδιοκτησία, για τους Έλληνες εμπεριέχει τη μοιρασιά! <br /> Μοιράζω και μοιράζομαι: Ενεργητική και Παθητική φωνή, με ίδιο περιεχόμενο!<br /> Η δική μας ιστορία, ο δικός μας τρόπος, ο τρόπος των Ελλήνων, ενίοτε, κρύβεται στις λέξεις. Και είναι πολύ πιο μεγάλος ο τρόπος και η ιστορία των Ελλήνων. Ίσως, τυχαία, αλλά συμβαίνει, αρέσει - δεν αρέσει.<br /><br /> Πολιτεία και πόλεις Αυτόνομες (ορίζουν τους Νόμους), Αυτόδικες (ορίζουν τους δικαστές και τη Δικαιοσύνη), Αυτοτελείς (ορίζουν τους εκτελεστές της διαθήκης, της Εντολής, του Λαού). <br />Όχι ως "αντιπρόσωποι", αλλά ως Εντολοδόχοι με μικρή και σχεδόν άμισθη θητεία. Σε χρόνο Ενεστώτα και προσωρινό, πολύ προσωρινό, σαν τις ζωές μας και όχι σαν τις αξίες μας. <br />Σαν μετοχή πολύ ενεστώτος χρόνου. <br /><br /> Η Ελλάδα των Μύθων, η Ελλάδα των Ιστορικών και Κλασικών χρόνων, είναι η Ελλάδα που Φώτισε την Οικουμένη, τραβώντας την από το σκοτάδι της βαρβαρότητας και του μισανθρωπισμού, είναι η Ελλάδα που είχαν οραματισθεί να επαναφέρουν ΕΛΛΗΝΕΣ, όπως ο Ι. Καποδίστριας ο Ί. Δραγούμης!<br /> Των Ελλήνων οι Κοινότητες, «φτιάχνουν άλλο Γαλαξία» μας υπενθυμίζει ο αγαπητός Νιόνιος (Δ. Σαβόπουλος)!<br /><br /> Πόσα χρόνια Μεσαιωνικού σκοταδισμού πρέπει να παρέλθουν ακόμη, για να καταλάβουν οι Έλληνες ότι, για την επανασύσταση του Έθνους των Ελλήνων, δεν φτάνει μόνον η Άμεση Δημοκρατία, εάν αυτή δεν συνοδεύεται με την επανασύσταση των χωριών, των κοινοτήτων και των πολεοδομικών διαμερισμάτων των μεγάλων πόλεων! <br />(μεγάλο μέρος ανωτέρου σχολίου, έχουν ΠΗΓΗ από το ithacanet.gr)<br />Gerasimoshttps://www.blogger.com/profile/07995864536354560640noreply@blogger.com