Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΤΟ ΜΠΟΥΤΙ (BOOTING) ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗ του Παναγή Νικολάτου

...διάλογος οριτζινάλες. ...όπου χτυπάει το τηλέφωνο.
-Ωρέ καλησπέρα!!
-Καλώς τονε τον κολέα μου, τί κάμεις;
-Τι να κάμω; ...ωρέ ξέρεις έχω ένα πρόβλημα στο λάφτον.
-Στο λάφτον ε; ...τι πρόβλημα για λέγε.
-Ωρέ εκεί που πάει να ξεκινήσει μου βγάζει ένα μπούτι και σταματάει.
-Τι, τι, τι, έκαμε λέει;!!! ...τι σου βγάζει;
-Μπούτι!!.
-Άγιε μου Γεράσιμε!!! ...βάστα ωρέ.
-Τι να βαστήξω;
-Ωρέ βάστα να 'ρτω δελέγκου να το γουδέρω εκειό το μπούτι.
-Γιατί;
-Τι, γιατί βωρέ; ...για να στιμάρω ατός μου αν είναι αρσενικό ή θηλυκό.
-Ποιό βωρε;
-Το μπούτι!!!
-Ω, διάλε παρ' κι εσέ και δαύτο, με κογιονάρεις βωρέ φιδοφάο;
-Οσκε αφέντη, που να φάω τα κούκαλα τ' αφεντός μου του δεσπότη, γιατί να σε κογιονάρω περ μπάκο τέτοιον άντρα;
-Γιατί έχεις ίσα με σαράντα παπόρια διαόλους μέσαθε σου, βόι.
-Κι εγώ σ' αγαπάω αφέντη μου, μόνε πάρ' το λάφτον κι έλα δώθενες να σου κάμω και καφέ!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου