Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΕΡΤΣΕΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ

Ο Κυβερνήτης προσεκάλεσε διάφορους γερουσιαστές μέσα Ιουλίου του 1831 δια να τους παρακινήσει να φέρουν εις τέλος μερικά νομοσχέδια,τα οποία τους είχε υποβάλει,μεταξύ των οποίων και το περί διανομής γης.
Εκρατούσε εις το χέρι μίαν εφημερίδα ξένην και μας είπε:
''Ενα άρθρον περί Βολιβάρ μου έδωκεν αιτίαν να σας κράξω.Οκνεύετε εις το νομοσχέδιον περί διανομής της γης,διότι δεν θέλετε την διανομήν,όπως την έχω,διότι δεν αγαπάτε την ισότητα.
Θέλετε η διανομή να κατεβαίνει από τους μεγάλους εις τους μικρούς ενώ το σχέδιο μου αποβλέπει τώρα εις τους μικρούς.Θα έρθει και η δική σας αράδα.
Ενεργείτε,ενεργείτε,ενεργείτε όσο είμαι ακόμα ζωντανός.
Ημπορεί μια μέρα και να με βρείτε κρύο κουφάρι.Θα έρθει άλλος με τον οποίον δεν θα έχετε την ευκολίαν να εξηγήσθε καθώς με εμένα.

απόσπασμα από την ''Απολογία για τον Καποδίστρια'' του Τερτσέτη,δημοσιευθέν στο βιβλίο Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ του Γ.Σκλαβούνου



Πόσο δημοκρατικός ο Κυβερνήτης και πως μας τον παρουσιάζουν διάφοροι νοσηροί εγκέφαλοι!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου