Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

''ώ! Άγιε μου Γεράσιμε'' του Παναγή Νικολάτου

...ώ μάνα πόνοι, ώ Άγιε μου Γεράσιμε!!
...τι έπαθες βωρέ Μπάμπη μου και ακούνε τσι σκουξιές σου ίσα με τα Χαβριάτα κάνε;
...λάφαξα βωρέ αφέντη μου, έχω να πόνο έδεπα στο μηροκώλι.
...για να γουδέρω βωρέ αγλήμανε μη σ' έσκρωξε κάνας τζώρτζινας! ...ναίσκε βωρέ περί εφκειού ευκειό πρόκειται
...τι λες βρε δαίμονα που θα με πονέσει το πορτοφόλι, αφόριο είναι κάνε!!
...εγώ τι λέω βωρέ δεούτελο, δε γουδέρεις τούτα δω τα πενητόευρα που έχουνε λήξει; ..όρσε βωρέ, κοίτα τη δάτα να στιμάρεις ατός σου!!
...διάολε παρ' τση ντεμέλες τση νόνας σου, Παναγάκη δώκε μου πίσω τα μιόβολα.
...βωρέ, άσε να τα πάρω εγώ τα ληγμένα Μπάμπη μου κι έννοια σου, είμαι δετόρος καλός τσου πόνους τση μπορσέτας!!!
, έδεπαθενες σε πονάει ωρέ Μπάμπη κολέα μου, το πορτοφόλι είναι τσερταμέντε.
#...άμε στο καλό σου Παναγάκη με τσι ρετσέτες σου, άμε μη σε στείλω του γεροδιαόλου!!
(Π. Νικολάτος, εγράφτηκε τση 13 τ' Αυγούστου το 14, ένα κουάρτο τση ωρας πριν τσι πέντε)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου