Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Η ΕΝΩΣΗ ΔΥΟ ΚΡΑΤΩΝ άρθρο του Μιχάλη Τάντη

Η Ένωση 2 κρατών έχει συνέπειες θετικές ή αρνητικές.
Για την Επτάνησο Πολιτεία οι περισσότερες (δεν λέω όλες γιατί δεν μου αρέσει να είμαι απόλυτος) είναι αρνητικές.
Κανείς δεν μπορεί να πει το αντίθετο, ή χαζός θα ήταν ή ανιστόρητος.
Από την άλλη, προσωπικά εγώ, δεν ξέρω τι θα γινόταν στα Επτάνησα εάν δεν υπήρχε η Ένωση. Είναι υποθετικό ερώτημα και είναι πολύ δύσκολο να απαντηθεί.
Οι διαφωνίες που έχω με ορισμένες απόψεις,
δεν αφορούν το κρατικό κομμάτι αλλά καθαρά το εθνικό, προσπαθώντας να ξεχωρίσω αυτά τα 2 θέματα.
Δεν μπορώ να διαβάζω χαρακτηρισμούς όπως, οι τουρκολάγνοι κτλ.
Είναι άδικο για την ιστορία των Επτανήσων που τόσα έχουν προσφέρει στο Ελληνικό Έθνος ανά τους αιώνες.
Οι κρατικές αδικίες είναι γνωστές, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να υποτιμούμε ένα έθνος, πόσο μάλλον όταν ανήκουμε και εμείς σε αυτό.
Τιμώ την Ένωση, τιμώ όλους τους Επτανησίους, τιμώ την Ελλάδα,τιμώ την ιστορία τους.
Άλλο Έθνος και άλλο κράτος. Τίποτα από τα 2 δεν είναι τέλειο, όμως προσπαθώντας να τελειοποιήσουμε το Έθνος το κράτος δεν έχει άλλη επιλογή παρά να ακολουθήσει, ενώ η ανάπτυξη του κράτους δεν σημαίνει απαραίτητα Εθνική "αναγέννηση".
Το κράτος βρίστε το όσο θέλετε, το βρίζω και εγώ καθημερινώς, το έθνος όμως είναι η πνευματική και βιολογική μας πραγματικότα και υποτιμώντας το υποτιμάμε τους εαυτούς μας.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου