Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Η ΝΟΝΑ ΡΗΝΗ της Αλκμήνης Chaitow (Κέρκυρα)

η Νόνα Ρήνη

Εχω αναφερθεί πολλές φορές στην αγαπημένη μου Νόνα Ρήνη, μητέρα του πατέρα μου.
Σήμερα που έφτιαχνα τα σύκα "για τον κρύο χειμώνα", έτσι μου έλεγε τότε, την θυμήθηκα πολύ έντονα και μου ήρθε στον νου μια της, εμπειρία που μου είχε διηγηθεί ο πατέρας μου. 
Κάποιο σούρουπο, η Νόνα Ρήνη πήγε στο κοτέτσι "να κλείσει τις κότες" και να μαζέψει τα αυγά.

 Λίγο πριν μπει στον χώρο βλέπει έναν συγχωριανό να είναι μέσα και να της κλέβει τα αυγά!!!
 Οταν τον ειδε η Νονα κρύφτηκε και τον περίμενε να φύγει...
Οταν πήγε σπίτι διηγήθηκε στον Μπαμπά τι συνέβη και το εύλογο ερώτημα του πατέρα μου ήταν

 " γιατί δεν του μίλησες;''
Η απάντηση της Νόνας ήταν: " αφού τον γνωρίζουμε, δεν ήθελα να ντροπιαστεί... " !!!
Ημουν μόλις 12 χρόνων όταν ''έφυγε'' η Νόνα Ρήνη.

 Αξέχαστη για την καλωσύνη της, την λεπτότητα της, την υπομονή της.
 Νάσαι καλά εκει που είσαι Νόνα Ρήνη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου