Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΜΙΝΙΣΤΡΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!

Κάρο μινίστρο μας,
σου πέμπω ευτούνη τη λέτερα,γιατί έχω πίρολα γκράντε!
Το χωριό μου είναι δω και χρόνους μπαντοναρισμένο στο έλεος του Αγίου Γερασίμου.
Ενα εκκλησάκι πούχουμε, γέμισε κούτσουλους και βερδέλες.
Οι δρόμοι,ας μην το συζητήσουμε καλύτερα!
Φουρτάκους βγάζω κάθε βολά που αποφασίζω να του κάνω βίζιτα!
Σκέφτηκα τώρα με το μνημόνιο,που τόσα πέρπερα μπαίνουν στσι κρατικές πούρσες
μήγαρις είναι μπορετό,νάρθουν λίγες εδεπά!
Θα το στιμάρω πολύ,αν γίνει κάτι τέτοιο,και όταν με το καλό έρθεις στο νησί μας,
θα κατέβω στο Πόρτο να σε υποδεχτώ!
Ελπίζω να μην δείξεις τούτη τη λέτερα σε άλλους,γιατί αν μαθευτεί παραπέρα,
θα αρχινήσουν να με κογιονάρουνε και θα με πάρουν με τσι ματσουκιές!
Θα πουν και με το δίκιο τσου,πως εγώ ένας Κεφαλονίτης με αντενάτους ριζοσπάστες,
κάθομαι και γράφω γρατζαούνες,αντί νάρθω στο Υπουργείο,που ανήκει σε μας
όλους τους Ελληνες και να  κάνω σκινέλα μεγάλη.
Τι τα θες όμως άλλαξαν οι εποχές και τώρα κάνουμε κορεσποντέντσα και έτσι μας κάζει
ότι κάμαμε το καθήκι μας. Ωχ να με σχωρνάς μινίστρο μας,έγραψα κλανιόλα αντί για καθήκον!

Με ούλο το σέβας στο Υψηλό οφίτσιο σας

Λορέντζο(πρώην αξιοπρεπής Επτανήσιος)

1 σχόλιο:

  1. Ωρε ψυχούλα μου ευτούνος δε μπαρτσολετάρει,στέλνει γραφούμμενο στο γκουβέρνο ιφόρσι τσοπάσουνε να ανασκαμιόνται από το καθισιό κι ανασκουμποθούνε τότσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή